Національний гірничий університет — відповідність Часу

Статистика відвідувань

html counterсчетчик посетителей сайта

КОПТОВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

IMG_8345.jpgЗакінчив Дніпропетровський гірничий інститут (нині Державного ВНЗ «Національний гірничий університет») в 1973 р. за спеціальністю «Гірнича електромеханіка», в 1976 р. аспірантуру при кафедрі рудникового транспорту. З 1983 р. кандидат технічних наук, дисертацію захистив в Інституті геотехнічної механіки АН УРСР за спеціальністю 05.05.06 «Гірничі машини» на тему «Обґрунтування робочих, експлуатаційних характеристик та удосконалення колодочно-колісного гальма рудникових локомотивів». З 1977 р. працює на кафедрі рудникового транспорту (нині транспортних систем і технологій) інженером, асистентом, доцентом. Навчався в докторантурі денної форми навчання з 2002 р. до 2005 р.

Протягом всіх років проводив виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт. Приймав участь у роботі наукових конференцій в Україні, Росії, Білорусі, Польщі. Виконав розробки для підвищення надійності та технічного рівня шахтних електровозів АРП7, АРВ7, АРВ10ГЭ, АП8Т, АВ8Т. Має співробітництво з Ясногорським та Дружківським машинобудівними заводами, інститутами ДонВУГІ, МакНДІ, «Автоматгормаш», ЗАТ НПП «Українська електротехнічна компанія», ДТЕК «Павлоградвугілля», являється співавтором галузевого стандарту, є членом галузевої комісії з шахтного транспорту та комісії з заводських і шахтних випробувань нових зразків локомотивного транспорту. Має договір про співробітництво з Інститутом механіки металополімерних систем НАН Білорусі в напрямку досліджень «Моделювання динаміки процесів в вузлах тертя транспортних засобів», сумісних розробок нових технічних рішень на рівні винаходів та інновацій. Впроваджує в навчальний процес наукові досягнення кафедри, є керівником 4 магістерських робіт.

Спрямовує діяльність на формування нових напрямків дослідження:

– моделювання динаміки в вузлах тертя транспортних засобів;

– морфологічний аналіз гальм як трибо логічної системи;

– топографія шороховатих поверхностей, методи їх описування та оцінки;

– наукові основи розробки гальм і фрикціонів як мехатроних систем.

Веде учбову діяльність з дисциплін «Основи теорії транспорту», «Транспортні машини і комплекси гірничих підприємств», «Транспорт гірничих підприємств».

Нагороджений знаком «Шахтарська слава» ІІІ (1986 р.) та ІІ (2004 р.) ступенів.

Публікації:

Основні наукові положення опубліковані в 63 наукових працях, з них 35 – у спеціалізованих наукових виданнях (8 без співавторів), 6 – авторські свідоцтва та патенти, 22 – матеріали міжнародних конференцій.

Публікації за оcтані три роки:

1. Коптовец А.Н. Управление структурой и трибологическими свойствами фрикционных материалов для тормозов / А.Н. Коптовец, А.А. Бобылев, П.А. Дьячков // Подъемно-транспортная техника. – 2009. – № 5. – С. 52– 62.

2. Коптовец А.Н. Оптимизация трибологической системы свойствами фрикционных материалов / А.Н. Коптовец, А.А. Бобылев, П.А. Дьячков // Подъемно-транспортная техника. – 2009. – № 3. – С. 52 – 62.

3. Коптовец А.Н. Результаты вычислительных экспериментов для проектирования тормозных систем подвижного состава / А.Н. Коптовец, А.А. Бобылев, В.В. Яворская, В.Д. Кирнос // Гірнича електромеханіка та автоматика: наук.-техн. зб. / НГУ. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 88. – С.78– 82.

4. Коптовец А.Н. Динамическая модель тормоза / А.Н. Коптовец // Науковий вісник НГУ. – 2010. – № 2. – С. 64 – 67.

5. Коптовец А.Н. Структурный и динамический анализ тормозного механизма / А.Н. Коптовец // Науковий вісник НГУ. – 2010. – №3. – С. 77 – 79.

6. Коптовец А.Н. Оценка технического уровня подвижного состава шахтного рельсового транспорта по эффективности торможения / А.Н. Коптовец // Гірнича електромеханіка та автоматика: наук.-техн. зб. / НГУ. – Дніпропетровськ, 2010. – Вып. 84. – С. 175 – 188.

На головну                                                                                                                         Назад

© 2006-2017 НГУ Інформація про сайт