18.11.2013
Талановита студентка гірничого прочитала лекцію для викладачів павлоградської школи
У Національному гірничому університеті на кафедрі гірничих машин та інжинірингу в основу навчального процесу покладено оригінальну концепцію підготовки інженерів із застосуванням віртуальних технологій SolidWorks. Кваліфіковані педагоги, спеціалісти у своїй галузі викладають студентам інжиніринг складного механічного обладнання - вчать майбутніх інженерів досліджувати, проектувати, конструювати машини, обладнання, устаткування за допомогою унікальних комп`ютерних технологій SolidWorks. Учбовий центр технологій САD/САМ/САЕ/РDМ/САLS створено за наказом Міністра освіти та науки України. Участь в роботі центру дає можливість студентам отримати престижні міжнародні сертифікати, котрі підтверджують їх кваліфікацію інженера у сфері комп’ютерних технологій SolidWorks.
На фото: аудиторія перед початком спілкування
Національний гірничий університет успішно впроваджує освітній проект «Технології SolidWorks у сферу освіти». У зв’язку з цим у Павлоградській загальноосвітній школі I-III типу відбулась лекція на тему «Інтеграційний аспект навчання математики як засіб формування системного мислення та акмекомпетентностей учнів через поєднання продуктивних і інформаційних технологій».
На фото: професор кафедри гірничих машин та інжинірингу Костянтин Заболотний та директор школи Любов Ващенко
На запрошення дерекції школи фахівці НГУ професор кафедри гірничих машин та інжинірингу Костянтин Заболотний, доцент кафедри Олена Панченко і студентка першого курсу ГМмм – 13- 1 Анжеліка Томашевська провели презентації та поспілкувались з викладачами.
На фото: студентка першого курсу ГМмм – 13- 1 Анжеліка Томашевська розповідає про сучасні технології
Особливо відзначили високий рівень студентки гірничого, яка прочитала цікаву лекцію для викладачів математики. Це не остання зустріч, адже павлоградські викладачі зацікавились інформацією і у майбутньому у школі планується вдосконалення учбового процесу із залученням віртуальних технологій SolidWorks.
Дарина Бутко ІАЦ НГУ
Коментар