29.11.2012
Студенти з Національного гірничого університету відвідали Нідерланди, де брали участь у проекті «BusinessWeek»
Міжнародній освітній проект «Бізнес тиждень» реалізується співтовариством, до якого входить понад 90 ВНЗ Європи. Він надає можливість студентам та викладачам обмінятися досвідом за різноманітними економічними тематиками і сприяє культурному обміну між країнами-учасницями.
Під час «Бізнес тижня» молоді фахівці пройшли стажування в таких потужних компаніях, як: найбільший логістичний та індустріальний центр Європи й найбільший порт світу до 2005 року (350 млн. користувачів) - «Port of Rotterdam»; найбільший виробник та постачальник природного газу й електричного струму в Нідерландах (більше 2 мільйонів клієнтів) - «Eneco» та міжнародний посередник, лідер в галузі реалізації морських логістичних та офшорних проектів - «Van Oord».
Національний гірничий університет цього року представляла Ксенія Тюхменьова, асистент кафедри менеджменту виробничої сфери НГУ, студенти факультету менеджменту та фінансово-економічного факультету Світлана Тяжельникова, Антон Косолапов, Антон Сокуренко, Дарина Гапонова, Мкртчан Аршалуйс, Олена Білоус. Одна з груп, в яку увійшли студенти нашого вузу працювала з компанією «Van Oord». Їх завданням було передбачити можливі ризики при будівництві порту в Індонезії та знайти шляхи мінімізації цих ризиків.
Цьогорік «Бізнес тиждень» відбувся на базі Роттердамського університету прикладних наук (м. Роттердам, Нідерланди) за тематичним спрямуванням «Ризик менеджмент», який зібрав більше 50 студентів з 10 вищих навчальних закладів 9 країн світу (Бельгія, Китай, Німеччина, Чехія, Латвія, Україна, Нідерланди, Польща, Фінляндія). Студенти ознайомились з європейським підходом організації зборів та презентацій, а також відвідали головні офіси вищеназваних кампаній.
За програмою «Бізнес тижня» студенти розділилися на чотири команди, вони їздили й вивчали роботу компаній зсередини, вчилися дослідженню ринку та SWОT аналізу кампаній-лідерів, визначенню головних ризиків реалізації нового проекту, винайденню шляхів подолання ризиків та розрахунку економічної ефективності проекту. Оцінювали роботу молодих спеціалістів викладачі з різних країн, а після завершенню тижня учасникам було вручено сертифікати.
За словами Світлани Тяжельнікової, подібні програми сприяють не лише підвищенню професійного рівня студента, але й дають змогу відчути різницю між специфікою освітнього процесу в різних країнах.
Окрім основної освітньої програми, учасникам влаштували екскурсію на завод квітів «Flora Holand» - візитну картку Нідерландів, натомість, представники усіх держав-учасників презентували свою країну та її кухню, а також екскурсійну програму у місті Амстердам.
Світлана підкреслила, що завдяки такій програмі студенти зав’язують дружні контакти зі своїми польськими, німецькими та голландськими колегами.
Студенти Інституту економіки Національного гірничого університету в проекті «Бізнес тиждень» беруть участь вже не перший рік, у рамках цього проекту вони представляли Україну в Польщі, Латвії, Чехії, Бельгії і в цьому році – в Нідерландах. А в квітні 2013 року планується зустріч на базі проекту «Business Week» в Національному гірничому університеті, який відвідають студенти європейських країн
ІАЦ НГУ