26.01.2012
Критичне мислення в рекламі
Викладач
кафедри іноземних мов у НГУ,ведуча
клубу креативного та критичного мислення Марія Леонідівна Ісакова, 23 січня провела чергове засідання на тему "Я люблю рекламу" в
контексті нового року.
Головною
метою було ознайомити
слухачів з традиціями святкування нового
року, та дати їм змогу критично осмислити ці традиції. Учасники обговорювання цієї теми мали
можливість через застосування
критичного мислення побачити маніпулятивні тенденції у засобах масової інформації на прикладі
новорічної реклами відомих брендів
(Adidas, M&Ms, Veet ін.).
Щоб дізнатись більше про
цей захід, я поспілкувалась із самою організаторкою, Марією Леонідівною.
-Марія Леонідівна,скільки
було присутньо слухачів на засіданні?
- Було дванадцятеро
учасників.
- А чи всі
бажаючі мали змогу приєднатись до обговорювання даної теми,або лише
постійні учасники клубу?
- Всі
охочі мали змогу взяти участь у заході (проблема тільки в тому,
що в такий достатньо пізній час охочих небагато).
- Особисто ви почули якісь цікаві думки від учасників
цієї конференції (можливо,які вас вразили чи здивували)?
- Так,
почула. Мене більш за все здивувало те, що слухачі клубу
сказали, що самі давно не вірять в існування Діда Мороза, але своїм
дітям продовжуть розповідати про
нього. Вони аргументували це тим, що дитина
повинна вірити у диво.
- Чого Ви
обрали саме таку тему для обговорювання на засіданні клубу?
- Така
тема була продиктована засобами масової інформації, які ще
досі бомбардують нас "дідами морозами" та звабливими
"снігуроньками".
Критичне мислення — це тип
мислення, який характеризується детальним розглядом об'єктів (оточуючого та
внутрішнього світу людини), їх аналізом, порівнянням, співставленням,
обґрунтованими оцінками і висновками. І навіть якщо не можете професійно
аналізувати рекламу, критичний погляд на речі іноді може бути дуже доречним.
Діана Максименко
Студентський прес-центр НГУ